Så jävla less....

Fy faaan säger jag...jag vet att jag inte borde prata om detta å så men jag känner att idag är en kväll som är bra för detta....Jag e så jävla trött...Jag e så jävla trött på att alltid vara den glada...alltid vara den som ser allt med en klackspark...som måste förmedla å måste vara positiv...

Det tär på mig lika jävla mkt som min barndom tär på mig...jag berättar inte för att jag anser att jag är en sämre människa då...jag håller skenet uppe för att folk inte ska se...men det finns tre som som såg/ser det utan att knappt ens behöva titta på mig...jag e så less...

Känns som att jag vill slänga mig ett par meter under markytan å bara vara....har en sån stor bubbla inom mig som måste ut..men jag vet inte hur..vet att bara jag briserar så blir det förbannat stort....folk ser mig å säger att jag ser sliten ut...jag har en pyrande bomb inom mig som närmar sig detonering....

Vad händer då...?

Jag vill inte veta...

Kommentarer
Postat av: L

Finns här för dig, de vet du..

Älskar dig Daniel...

2009-03-31 @ 07:20:51
Postat av: L

Finns här för dig o de vet du..

Kom ihåg att de inte är ditt fel, oavsett va "dom" säger o skäller om..

Älskar dig Daniel....

2009-03-31 @ 07:25:54
Postat av: Petra

du är bäst vad någon annan säger!

2009-03-31 @ 10:02:09
URL: http://leksandsessan.blogg.se/
Postat av: Tina

du måste försöka få ur dig innan det brister...för brista är aldrig bra....jag vet jag har gjort det förut..... kram

2009-04-05 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0