Linser...

Jävla pluttande...har skaffat en prövomånad med sånna där linser...bland det jävligast jag varit med om...hålla på å plutta å peta i ögat...operera in skiten direkt ist...vore enklare....

Nej men övning ger färdighet...igår fick jag i en lins själv å den andra med lite hjälp å det tog typ en timme....sen tog det knappt en minut att plocka ut dom jävlarna...Jööön...Men idag gick det snabbare...knappt en kvart tog det...gött...

Så nu ska jag lägga fokus på om ca 2 timmar....då ska det brottas med Korsnäs...tanten som jag fixa linserna hos sa att det kan vara svårt att lira första matchen med linser i eftersom jag e ovan å har anpassat mitt spel i buren efter min syn...så nu kommer det bli spännande å se bollen i dess rätta format...hahahha....nej da...det ska nog gå bra faktiskt....

Har varit sjuksyster denna vecka då L varit sjuk....har varit väldigt trevligt å mysig faktiskt:) Me Like....

Nu e det tagg å frulle som gäller....

Väl mött på Leksands konstgräs om ca två timmar dvs kl 12.00 sommartid....

Kommentarer
Postat av: LoEM

Godmorgon :)

Göra idag?



Du har väl inte glömt att ställa om klockan?

2009-03-29 @ 10:03:14
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0