Jävla väder!!!

Nej nu är Herr Anka förbaskad.....

Kan dom inte bestämma en väderlek nu å sen kör vi på den...typ 5-10 plus å sol hela månaden ut....så att all denna jävla snö förvinner...just nu snöar det å 1 plus å slasken smattrar runt tassarna på en.....

Jöön...å sen dom där jädra nötterna som ska slå igång värmen på konstgräset....dom har vart duktiga nog att i torsdags karva av typ lite mer än en tredjedel på mattan å sen låter resten ligga...varför inte köra av allt å slå igång värmen så försvinner snön å vi kan börja lattja på riktigt....igår skulle dom puttra igång värmen men nej vi får reda på torsdag när allt e klart...vi har match på lördag å i denna fart lär den knappast bli färdig...men vi får vara på den tredjedel dom karvat på iaf....man blir alldeles matt på klantarna.....

Match i söndags....underbart var det förutom att det kräksnöa hela matchen så vi fick spela snöboll....men skoj var det...ser ut att bli ett intressant lag med mycket kunskap...faller alla bitar på plats kan vi sikta mot fyran med....

Har haft lite träffar med L som varit jävligt trevliga....man bara hoppas på mer....

Helgen spenderades mest med Nike å Fifa...grymt skoj...men jag åker fan på pisk hela tiden....men vad gör det....

Nu ska jag ner å vända på tvätten å sen ska jag med Risse till Insjön en sväng....

Uppdaterar sen kanske....

Kommentarer
Postat av: Petra

nu är det så att snön ska vara kvar tills jag kommer i alla fall, så de så :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0