Saaatan

Ett par meningar...vissa ord som sägs och hela skiten vänder sig för en stund..man får kalla kårar, börjar svettas, blir alldeles nervös och kroppen skriker verkligen NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

Men detta är något jag ska ta mig ur och bli starkare av, ska bli en starkare människa.....Ska lära mig att inte låta mig behandlas å tas för vad som helst.... 
Man kan inte agera någons nickedocka hur länge som helst...visst det var ett år jag definitivt inte ångrar...har hänt saker jag aldrig trodde skulle ske...men samtidigt finns den där grejjen att minsta misstag så skulle det skita sig...
Och det gjorde det....

Nej nu ska det tales om annat än relationsproblem..

Var ju slitvarg igår på jobbet å sen efter det var det fika med Risse som stod på schemat..
Haha...skratta så jag höll på att storkna..
Dom sticker utomlands på torsdag han å hans mor och far..Risse har verkligen inte en aning om vart dom ska..det enda han vet är att dom inte ska till ett land dom varit i förut och att dom eventuellt ska mellanlanda...så räknar man in länderna hans far varit i är det bara 46 st...så dom kanske hamnar i vietnamn eller antarktis...

Risse skicka ett sms när jag var i bålsta i lördags och undrade om vi skulle ta en lördagsfika på gårdscaféet i Leksand...Skrev att isf får du ta dig hit för jag är i bålsta och hjälper syrran att flytta!
Svaret kom blixtsnabbt: 
-"Ja men inte flytta ett helt café!!! Vad skulle dom säga på gårdscaféet?? Hej, jag ska flytta ert pick och pack till Bålsta. Ta era kärringar, kaffekannor och kom!!" 
Fy fan jag dog verkligen...så jävla slut kille.....

Nej nu ska det kokas kaffe å kolla vidare på sällskapsresan innan något annat sker...


Kommentarer
Postat av: Partybruden

Håll i min vän.

Detta var nog meningen. Det kommer nån som är sååå mycket bättre för dig. Annars så är hon den rätta så kommer ni att hitta tillbaka till varandra.



En sån söt kilel som du lär väl inte få gå ledig hur länge som helst.



Kram!

2009-02-03 @ 22:24:21
Postat av: ankan

Vem e detta???

2009-02-06 @ 01:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0