Uppfendaterung

Nu var det ett par dagar sedan man lattja lite i denna blogg:P hahaha....

Mycket har hänt samt väldigt lite har hänt...vindar har vänts å åskan har dragit förbi en vända.....

Idag har man gjort något som inte dalaservice kan, nämligen städat...hade på mig ett sådant där sött förkläde som diverse städtanter har på sig i sådana där trevliga filmer man kan se på nätterna...fick lov att leka med en sån där dammvippa med:P hehehehe....

Imorn e det melodifestivalsgenrep här i Leksand, givetvis ska jag dit...blir lite mys med arbetskaraterna å sänka sig nåra kalla...sen får vi se vad det leder till...hahaha....så jag suger kalla medans lagpolarna står som nå vakter där å jöönar...

Laget börjar få lite form nu...ett par kritade på pappret häromdagen å flera väntas göra det...kommer bli ett helt nytt mörkblått Tällberg i år...

Dagarna har tillbringats på arbetet å kvällarna på träning eller med en viss person å filmmys..kännts riktigt trevligt å bra faktiskt...

Igår hade vi vasalopp på jobbet...jööön...men det gick ju bra, jag å sanna dominera som vätskekontroll i mångsbodarna...hahahaha....sen var det bara hem å städa lite, kika film...på kvällen var jag på invigningen av vinterfestivalen i gropen med L å M ...mys...sen hade vi möte med fotbollen med träning efter så man var rätt mör...

Blir iof så nu när man är en sjujävla slitvarg.....

Nu ska man upp på noret å fixa snus å sen får man se vad som sker:P

Hörs muppskaft!!


Kommentarer
Postat av: Em.

Vad jobbar du med? :)

2009-02-19 @ 16:17:27
URL: http://melima.org
Postat av: Ankan

Man e slitvarg på dagis:P

2009-02-19 @ 18:32:56
Postat av: My

Tack för en trevlig kväll igår :) <3

2009-02-23 @ 02:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0