Trött....

Sitter här på jobbet...känner mig helt slut...

Helgen var riktigt trevlig faktiskt...lördagen vart man knall å dundra ut på HC med Malin....när man kommer tillbaka från krogen så finner man Ozzy å Fredde helt kalasknalla....dom har skjutit undan saker å kör innebandy i köket å vardagsrummet....helt sjukt...säg vad dom inte gjorde ist....hahahaha....
Men skoj var det....sen gled jag hem igår....som vanligt var SJ-idioterna försenat som vanligt....jävla jööön.......

Skulle jag beskriva dessa herrar så kan jag nog bara säga två ord..."sjuka jävlar"....men suveränt trevliga....

Men som sagt...det var skojsigt...så nu sitter jag på jobbet...har stängning idag men känner mer för att greppa en unge å tvinga han till sovvila så jag kan snarka en stund...sen e det hem å slänga i sig krupp för att sedan se var våran Minihitler(Yngvesson) har hittat på för skoj till träningen idag.....

Sen blir det nog sängläge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0