Taggad....

Tränade nyss....jävlar vad skoj det var...var så sjukt jävla skönt att få träna å ta ut sig riktigt....

Puma tyckte jag såg ruggigt het ut å hade en glöd i ögonen jag inte haft på länge...mycke trodde han var tack vare uppbrottet i söndags..
Kan nog stämma...kändes som jag fick ut mycket aggressioner å var toktaggad å pigg...kändes enklare...

Jävlar vad lattjo det var på jobbet idag...Tror E vart lite sotis idag för att det rände så mycke fröknar på lillprinsen idag bara för att jag var där.,..man e ju lite av en glädjespridare...hahaha....
Hon vill som alla andra ha kvalitetstid med Mr Anka...hahahahahaha....



Imorn e det storstuggu att dominera på .... kommer bli skoj att jobba med dom...där trivs man som firren i dammen...
Har en ganska skön stängning där.....

Nej nu ska man försöka varva ned för att sedan eventuellt sova eller kolla naturfilm.....

"Raa ta ta tataaaa"


Kommentarer
Postat av: My :)

Jag hoppas du mår bättre nu iaf :) Ska vi försöka ses över nån fika någon dag ? :) Kram

2009-02-05 @ 19:21:51
Postat av: Ankan

Bara fika då eller:P hahahaha...jo men det skulle väl kunna gå att ordna eventuellt....

2009-02-06 @ 00:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0