Slitvarg

Man e ju lite av en slitvarg....ujj ujj ujj...

Sitter på jobbet å suger i mig en kaffe mellan barnajagande...

Tankar över gårdagen så var det hennes beslut å jag anser att hon faktiskt gjort bort sig lite genom att hela tiden anklaga mig för mina fel och brister då hon själv inte ser längre än näsan räcker över sina egna delar i det som hänt...

Nej fan....att mysa dagis e jävligt slitsamt...63 ungar att underhålla samt en jädra massa kvinnfolk till fröknar som ska ha sin stund i rampljuset från mig.....Speciellt Ingo å stina...

Huga huga...inte lätt detta...men jag ger dom sin njutning å sen e det trevligt nog för både mig å dom....

Nej nu e det en kaffe som gäller så att kroppen håller värmen tills man ska ut å dejta kylan...

Tänk allt man gjort för detta land och så belönar dom mig med 20 jävla minus!!!!

Finns mycket folk därute som ska ha cred för att ha lyssnat på mina tankar....

Thanx...

Blir kanske en uppdatering när kvällen nalkas....


Kommentarer
Postat av: Petra

Vi har sommar :)

Så du får komma hit och sitta i solen med mig tycker jag!

Haha så himla jobbigt är inte dagis-jobbandet, tro mig jag vet oxå! Det är ganska behagligt.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0