Sista Dagarna - Sista Timmarna?

Vad är det som händer??

Stämmer detta så rasar mitt liv igen...Det man skjuter upp blir verklighet...Det oundvikliga blir ett faktum...
Man har alltid sen första beskedet kom vetat att den dagen kommer...
Men inte nu...

Jag sitter här å intalar mig själv att detta är en fas igen...att du inte kommer att försvinna..att dessa dagar blir till månader igen..att man kan få tillbringa tid med dig..Att allt detta skjuts upp...
Men har cancern spelat ut sitt sista kort nu?

Det är ju det jag vill få reda på nu när jag jagar dig febrilt...får inga svar för mig själv..du måste ge mig beskedet...

När du försvinner Mamma vet jag inte vad jag gör.
 Det finns så mycket vi har tillsammans...
Vem ska jag då bl.a vända mig till när jag mår dåligt å behöver en skämtsam syn på tillvaron?
Nej det får inte ske...

Jag Älskar dig Mamma..



Kommentarer
Postat av: Petra

du är söt du vet de va?! Fint skrivit <3

det löser sig, håller tummarna

Postat av: Anonym

älskar denna människa...men de är så tråkigt att höra detta fy faaaan

2009-02-25 @ 19:23:12
Postat av: Ankan

Vem e sista?

2009-02-25 @ 19:36:01
Postat av: My

Vi får hoppas på det bästa när det gäller mammsen, hon är världens finaste människa <3

2009-02-25 @ 19:44:49
Postat av: L

Finns här för dig o de vet du..

2009-02-26 @ 20:01:02
Postat av: Em.

Åhhhhw.. fint skrivet.

2009-02-26 @ 21:18:01
URL: http://melima.org
Postat av: Rokka Bruschan

ankan..jag har gått igenom väldigt mycket av det här..vill du prata om det vet du vart jag finns..min syster gick bort för 3 år sen....kan verka hård i mun ...men jag vet vilka mina kompisar är....

2009-02-28 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0