Schletugen...

Man känner sig ju ganska down ändå...men det finns vapen för det oxå...det heter en kall eller två:P

Jävlar vad sliten man känner sig i kroppen....har kört ganska bra med träning denna veckan...bättre ska det bli oxå...bara man får bort funderingar å lägger kraften på bollen....

Förra helgen var man en riktig slitvarg...fy attan....man hade ju tänkt att man kunde kröka till med men så vart det ju inte...efter allt jädra bubbande av flyttkartonger så var man ju helt slut i bodyn....för att inte tala om innebandyn...

Uuuja, comeback i buren efter 2,5 år å det kändes som old time...kanske ska göra ett nytt försök nästa år i ngn klubb på riktigt...hahaha...var ruggigt skoj å lira med ett skönt gäng, SVEA IBK.....

Vart inte många bira pga flytten å träningsvärk men skoj å viktig helg var det...minus denna helg var hemresan som vart försenad å sen att den dåvarande kärringen bröt det hela...hahaha.....plusset  den söndagen var att jag hade kalla i mig....

Kvällen spenderas med massa soft å rehab å en å annan kall...

Imorgon lär det nog bli flera kalla för att bara bli helt väck å eventuellt följa med Blancko till sälen eller köra en dunderkrökers med Spoggs...bara man kan koppla av vardagen....

Sen fick jag tickets till melodifestivalen den 20e av jobbet så då blir det att suga vinos med Ingo (hon vart överlycklig)....

Nu blir det mys med en kall.....

Jag e faktiskt ganska glad även fast det inte låter så...hahahaha...

"Det man inte vet mår man inte dåligt över=)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0