Premiär!!

Så var det bloggpremiär då..

Har ungefär tio olika bloggar men dom kan jag inte namnet på så jag skapade en ny....
Fick en liten invit av syrran att skaffa en sån här blogg igen då hon tyckte jag bidrog med läsning av kvalite...eller framför allt snuskig kvalite...

Där har ni mina positiva egenskaper...jag är en jävel på att tugga snusk om det ska vara så...sänker gärna en 8-10 kalla för att hålla måttet å sen så suger man i sig en snus så man kvicknar till...
Sysslar jag inte med detta så jagar jag ungar på dagis då jag e dagisfröken eller räddar bollar i kära Tällberg..
De mörkblåa krigarna som vi även kallas...

Bara för att man e dagisfröken behöver man inte vara pryd för det...belive mee...jag vet hur det funkar...
Finns mycket gott att leta efter i det yrket...
En del är mammor....

Denna blogg kommer att handla om detta då jag nu blivit SINGEL för första gången på ett år...

Fotboll med kära Tällberg, Pilsner å sen en jävla massa tugg om diverse sexuella/aktuella händelser..

Välkommen till "Toner Från Tällbergarn"


Kommentarer
Postat av: Petra

Välkommen till min värld!

Illa, illa att inte nämna mig i din blogg, jag som nämde dig i min :)

Men när du är 30 är du inte singel, så för mig är du alldtig singel för du är min:P

Och lite snusk kan vi allt behöva :)

xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0