Mysbjörn....

Jag e inte bara en slitvarg utan jag är en jävla mysbjörn oxå....

Friade till stina både igår å idag men hon vägrar...jädra käring:P men men...får gå nya tåg då...
Igår gjorde jag en Superhjälte av Ingo igår....hahaha...jävlar vad läcker hon vart...ska slänga upp bild på det sen:P

SuperIngo:P





Sitter som vanligt å sliter som ett djur på jobbet...ujujuj....folk tror att jag bara dricker kaffe å flörtar å snackar skit med kollegor å mammor...
Men det stämmer ju inte....eller ja fläckvis iaf...

Har vart en bra vecka...var förbi vid L häromdan å träffa henne å M ....mycket trevligt....vart lite filmmys igår å så....

Sen var det en del träning med men det e ju bara skoj det....

Satan vad jävla kallt det e då....min kropp e inte byggd för detta klimat....jävla jöön....

Helgen ska tillbringas med min lilla Spogge, vi ska ha vinmys...måste läggas upp en plan bara:P

Jävlar ja, Ingo kom å jävlades med samma mynt mot mig...dvs hon ritade en bild av mig...hahahaha


Detta e då bilden av mig...




Hahahaha....

Ganska roligt faktiskt....nej nu blir det sängen en stund efter en hård dag...sen får vi se...blir kanske lite plastfäktning senare ikväll med lite folk...sen sova kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0