Låghalt...

Så jävla less för tillfället på det mesta känns det som...känner mej helt jävla bedrövlig i allt jag gör...

Finns framför allt en sak som jag grubblar på hela jävla tiden...den ekonomiska frågan...vet inte alls hur det blir denna månad...det enda jag vet är att det blir en bedrövlig månad...

Gillar inte detta...finner fel i allt just nu vilket får andra att bli arga på mig...man fattar fel val i nästan allt...

Hade fantastiskt kul förra söndagen...Jag å Lena var efter min match först ner till Jugge å sög nån kall å sen var vi vidare ner till Nike å Jossan å spela spel...fyfan vad skoj det var...var en fantastisk kväll å det var länge sen jag mådde så jävla bra...Det var oerhört skönt att känna den känslan... Sen på vägen hem så hade vi ett litet snack som var sjukt positivt med...Veckan var oxå skitbra...Lena vart iof sjuk men jagf fick ju pyssla om henne å så....Mys det...sen i fredags fattade jag fel beslut å drog till felvik å var ut på bowlingen ist för att vara med Lena...ångrar det enormt mycket å ber om ursäkt för det....
Men man lär sig av sina misstag, hoppas jag....

Det enda jag vet är att jag älskar den kvinnan oerhört mkt....

Nej nu ska jag käka å sen ner till Nike å Kuurken på lite tårta å kaffe å sen e det träning å förhoppningsvis lite trevlig avslutning på kvällen med...

Tha End...

Kommentarer
Postat av: Björn "Gnaget"

Se där se där .. Kul å läsa =)

2009-04-21 @ 17:31:43
Postat av: L

Super skoj kväll me N o J.. Måste göras om:)

Älskar dig oxå;)

2009-04-21 @ 21:19:16
Postat av: Petra

Åhh vad gullig du är!

Allt löser sig jag lovar allt löser sig.

Nu har ju det du ville mest löst sig så nu kan det bara bli bättre se det så :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0